Jak działa tryb "Zawsze online"?
 

Jak można wykorzystać tryb zawsze online?


Włączenie trybu "zawsze online" spowoduje, że okno czatu wyświetlane będzie wyłącznie w trybie gotowości do rozmowy. Niezależnie od tego czy aktualnie jakiś z konsultantów jest dostępny.

Ustawienie czatu w trybie dostępności okna rozmowy ma na celu zachęcenie odwiedzających stronę do podjęcia kontaktu. Dzięki temu zyskasz nowe kontakty i tym samym klientów.

Jeżeli nie będzie akurat dostępnego żadnego konsultanta, to klientowi zostanie wyświetlony formularz na pozostawienie danych (wskazanych przez administratora w ustawieniach ekranu startowego).

W przypadku gdy klient już odwiedzał stronę i zostawił swoje dane pojawi się informacja o braku dostępnych konsultantów wraz z prośbą o pozostawienie wiadomości:

Livechat zawsze online

Dzięki trybowi "zawsze online" można zamknąć stronę z panelem live chatu, a o nowej rozmowie poinformują nas powiadomienia Google Hangouts, powiadomienia mobilne bądź powiadomienia na pulpicie komputera (web push).


Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.