Co to są działy?
 

Jak funkcjonują działy?

Dodanie działów do czatu da klientom możliwość kontaktu ze specjalistą z odpowiedniej dziedziny. Dzięki temu Twoi konsultanci będą obsługiwać klientów w swoim obszarze.

Ilość stworzonych działów nie jest ograniczona. Klient po otwarciu czatu zobaczy dostępne sekcje i będzie mógł wybrać najbardziej odpowiednią. Jest również możliwość ustawienia automatycznego wyboru, dzięki któremu klient zostanie automatycznie skierowany do działu.

Przykład:
Klient wchodzący na stronę sklepu zoologicznego ma pytanie związane ze swoim zamówieniem. Dzięki działom może skierować swoje pytanie do właściwej osoby, wybierając odpowiednią sekcję.
wybór działów

Tworzenie działów i dodawanie do nich konsultantów.

Z menu czatu wybierz "Konsultanci", a po rozwinięciu kliknij "Działy". Po naciśnięciu niebieskiego klawisza "Dodaj nowy dział" przeniesiesz się do formularza, gdzie należy nadać mu nazwę. Tworzenie działu

Stworzone działy muszą mieć swoich operatorów, którzy będą odpowiadać na zgłoszenia. Konsultantów przypisuje się wybierając osobę z listy.
Na końcu formularza w polu "Dział" wybierz dedykowaną temu konsultantowi sekcję. Przypisanie konsultanta do działu

Automatyczne łączenie klienta z działem za pomocą adresu url strony.

Najistotniejszym elementem w ustawieniach działów jest pole jest na stronie.
Odpowiada ono za to, czy użytkownik strony będzie samodzielnie wybierał dział, czy od razu po przejściu pod dany adres url automatycznie otworzy się konkretny dział. sposób wyboru działu

Samodzielny wybór:

W przypadku gdy użytkownik ma samodzielnie wybrać odpowiedni dział, pole należy zostawić puste.

Automatyczne łączenie:

Jeżeli dział ma się otworzyć automatycznie, to w jego ustawieniach wystarczy wpisać odpowiednią końcówkę adresu URL strony, na której ma się znajdować sekcja.

Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.