Zaproszenie do rozmowy
 

Jak działa akcja zapraszająca do rozmow?


Zaproszenie do rozmowy w określonych wcześniej sytuacjach, automatycznie wyświetli wiadomość powitalną. Jej treść można dowolnie edytować. Poniżej przykład akcji stworzonej dla cennika:

Akcja automatyczna


Jak włączyć zaproszenie do rozmowy?


W ustawieniach akcji decydujemy w jakim momencie i w jakiej sytuacji pojawi się okno z wiadomością.

Do wyboru mamy między innymi: akcję dla klienta nowego, przy każdej wizycie, po określonym czasie pobytu klienta na stronie, czy też przy próbie opuszczenia strony. Warunki spełnienia akcji należy czytać od góry np.: wyświetl gdy klient jest na stronie "x", w trybie "mobilnym" przez "10" sekund.

Akcja automatyczna




Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.